piątek, 19 września 2014

Popisz się paznokciami! Wzorki na paznokciach żelowym długopisem!

Wydawało mi się, że odkryłam Amerykę, że mój pomysł jest innowacyjny i niesamowity. Oczywiście krótkie guglowanie tematu i szybkie zejście na ziemię - już wszyscy wiedzą, znają. Ale może jednak nie wszyscy? Może komuś z Was się spodoba? :)


Potrzebne Wam będą oczywiście paznokcie i żelowy długopis. Tak, długopis, poszukajcie w szufladach i piórnikach - może właśnie taki macie :)


Jak używa się długopisu chyba nikogo uczyć nie muszę - genialne jest to, że można nim wyczarować wzorki na paznokciach o wiele łatwiej niż lakierami! Oczywiście jeśli ktoś jest noga w tych sprawach jak ja, to malując mniej sprawną ręką popisze się pewnie jedynie kropkami, ale można próbować. Możliwości jest wiele!


Może Wam taki efekt nie przypaść do gustu, ale mnie urzeka ta nie dosłowność, brak idealnego wyrysowania, niedoskonałości, pociągnięcia, kreski - cała historia tworzenia wzoru widoczna na paznokciach! Efekt jak z komiksu!


To co najważniejsze - poczekajcie aż długopis dobrze wyschnie (nie myjcie w tym czasie rąk ;)) i pokryjcie całość bezbarwnym lakierem wykańczającym, który nada połysk i utrwali cały wzór.

Plusy:
- wystarczy tylko jeden długopis
- jeśli coś Wam nie wyjdzie nie musicie używać zmywacza do paznokci i zaczynać od nowa, długopisowy wzór (o ile jeszcze jest świeży i nie zasechł) zmyjecie wacikiem nasączonym płynem do demakijażu nie naruszając przy tym bazowego koloru paznokcia

Minusy:
- jeśli położycie top coat za wcześnie - wzór się nieestetycznie rozmaże 


Jak Wam się podoba? Spróbujecie? :)
Pamiętajcie, że jestem również na instagramie http://instagram.com/kajmanowa i tam Was oczywiście serdecznie zapraszam!

13 komentarzy:

  1. No Kajmanowa, Ameryki nie odkryłas :P ale przypomniałas mi czasy szkolne, kiedy z nudów na lekcjach siedziałam i tworzylam wzorki :) ale nie wpadlam na pomysł utrwalenia ich lakierem wykanczajacym! Zatem czegoś nowego sie dowiedziałam :)

    Pozdrawiam Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O.o a ja nie znałam tego sposobu;) widziałam ostatnio pisak z essence z cienka końcówka, ale w takim razie najpierw spróbuję tak. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tym nie wiedzialam! Na dniach kupie jakis dlugopis zelowy xD

    OdpowiedzUsuń
  4. O super! Nie wpadłabym na to. Ostatnio czytałam też o wzorkach robionych zwykłymi farbami akrylowymi, a mam takich sporo więc muszę spróbować! Pozdrawiam i dzięki za dobry patent ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam takie wzorki w szkole na nudnych lekcjach, ale po pierwsze nie miałam czym ich utrwalić a po drugie szybko zapominałam i się rozmazywały ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł nigdy bym na niego nie wpadła

    OdpowiedzUsuń
  7. hej pod jednym z postów zostawilam taki komentarz:

    "chciałabym dodac komentarz pod Twoimi filmikami na YT ale wyswietla się on zawsze moim imieniem i nazwiskiem - bo tak mam podpisana poczte gmail i nie chciałabym tego zmieniac...czy wiesz w jaki sposób zalozyc nick na YT nie powiązany z gmailem? szukałam informacji o tym, ale chyba YT się trochę unowoczesnil :) bo nie ma tego co pokazuja w miare aktualne podpowiedzi :( "

    nie wiem czy go zauwazylas, ale bardzo zalezy mi na odpowiedzi :) gdyz ogladanie bez pozostawienia komentarza jest jakies puste hehe dzieki z góry

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł!

    Nie wpadłabym na to! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. I tym sposobem paznokcie wyglądają jak u znudzonego dziecka z podstawówki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czesc! Otagowałam Cie w TAGu pt 7 grzechow głównych. Jestem szalenie ciekawa Twoich odpowiedzi! Bezposredni link do TAGu: http://emiliowelove.blog.pl/2015/08/31/tag-7-glownych-grzechow-urodowych/

    Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mile widziany, dzięki, że jesteś! ;)